Krążki wielootworowe CUBITRON II 75mm 737U 150+ 3M 51629
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Krążki wielootworowe CUBITRON II 75mm 737U 150+ 3M 51629
Materiał ścierny 3M™ Cubitron™ II to precyzyjnie ukształtowane ziarna ceramiczne, które podczas szlifowania ulegają samoostrzeniu dzięki czemu ich żywotność jest bardzo długa. Wielootworowe dyski ścierne 3M™ Cubitron™ II Hookit™ 737U kształtują powierzchnię szpachli, usuwają farbę i wygładzają krawędzie naprawy. Nasz wielootworowy dysk ścierny o trójkątnym ziarnie może też służyć do końcowego przygotowania przed wykańczaniem naprawy lub podkładowaniem. Zapewnia doskonałe cięcie, jest o 30% szybszy niż inne dyski ścierne i zapewnia długą żywotność podczas kluczowych etapów naprawy karoserii. Powierzchnia dysku ściernego wykorzystuje technologię precyzyjnie kształtowanego ziarna. Jest wykonany z ostrych ziaren o trójkątnym kształcie. Każde ziarno działa jak oddzielne narzędzie do cięcia, aby przecinać farbę i szpachlę. Wielootworowy system dysku ściernego zapewnia doskonałe odsysanie pyłu, zwiększając szybkość cięcia i żywotność tarczy. Tył dysku ściernego wykorzystuje technologię Hookit™. System mocowania na rzepy umożliwia pracę w warunkach, w których dyski pokryte klejem mogą zostać zabrudzone przez kurz lub odłamki. Krążki do szlifowania Hookit™ są mocowane na podkładce z rzepami (sprzedawane oddzielnie) na szlifierce oscylacyjnej, można je bez problemu odczepić i ponownie użyć, co zwiększa wytrzymałość ścierną.
-
Cięcie o 30% szybsze w porównaniu z innymi materiałami ściernymi wysokiej jakości
-
Precyzyjnie ukształtowane, samoostrzące ziarna mają dwukrotnie dłuższą żywotność niż inne konwencjonalne materiały ścierne
-
Ostrzejsza powierzchnia cięcia wymaga mniejszego nacisku, zmniejszając tarcie i zużycie
-
Wielootworowy system z technologią Clean Sanding zapewnia doskonałe odsysanie pyłu
-
Rzep Hookit™ ułatwia mocowanie i szybką wymianę
-
Dostępny w gradacjach od 80+ do 400+
Dane techniczne
średnica krążków | 75mm |
Gradacja | P150 |